štvrtok 31. marca 2016

Prvé dojmy: Rada Love Nature s výťažkami s aloe vera od Oriflame

Dnes sa vám opäť hlásim po menšej pauze, ktorá bola úplne neplánovaná, ale za to veľmi potrebná. Ale teraz som už späť a treba dohnať tak poďme na to. Pripravila som si pre vás dnes prvé dojmy z rady Love Nature s výťažkami s aloe vera od Oriflame. Túto radu mám doma pomerne krátko, a keďže používam ešte aj inú kozmetiku na starostlivosť o pleť tak som si ešte neurobila dostatočný názor hodný recenzie. 


Táto rada s aloe vera je určená pre zmiešanú pleť a sľubuje dokonalú hydratáciu. Po troch použitiach na mňa zapôsobila celkom kladne, aj keď to nie je podľa mňa rada kozmetiky, ktorá by vám pomáhala liečiť pleť v katastrofálnom stave.  Povedala by som, že pleť celkom dobre vyčistí a zaručí aj dobrú hydratáciu, ale nie je to nič prelomové. Perfektne sa podľa mňa bude hodiť dievčatám, ktoré len začínajú s nejakou tou starostlivosťou o pleť alebo tým, ktoré majú takmer bezproblémovú pleť.



 Veľmi milým prekvapením bol pre mňa pleťový krém, ktorý ma zatiaľ asi aj najviac zaujal. Pleť pekne zhydratuje, ale nezanecháva pocit masky. Jeho používanie je pre mňa veľmi príjemné.




Čistiaci gél a pleťová voda sú fajn. Pleť nedráždia a čistiaci gél celkom obstojne odstráni aj zbytky makeupu. Musím povedať, že som nemala po nich pocit  suchej pleti, no v boji proti vyrážkam asi veľmi účinné nebudú.


Očný krém je môj prvý v živote a neviem či robí to čo má, ale nejako na to časom prídem dúfam. Musím ale povedať, že pod očami veľmi príjemne chladí, ale potrebujem myslím si, že dosť času aby som si naň spravila názor a pravdaže vyskúšať ešte nejaké iné aby som to mala s čím porovnávať. 

Takže toto by bolo pre dnes všetko. Dúfam, že sa vám článok páčil a teším sa na vás pri ďalšom článku. Prajem príjemný zvyšok dňa.

Alexandra

2 komentáre:

  1. O této řadě slyším poprvé, ráda bych ji taky vyzkoušela, tka musím prolistovat katalogem :D
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si, že sa určite minimálne na toto jarné obdobie hodí :)

      Ďakujem za komentár :)

      Odstrániť

Sleduj ma na Instagrame